Thursday, July 19, 2012

დღის ქრონიკები



მმმ ზაზუნა თავის ბურთშია..მე მოვკალათდი თაფლიანი ჩაით როგორც ყელმტკივანს შეშვენის(არადა 1 საათიც არაა უზარმაზრი ნაყინი ვჭამე ჰუჰ) და ვწერ დღევანდელზე და არამარტო..

მმმ სამშაბათს გეზი სოფლისკენ ავიღე ბებიასთან ერთად... წავიღე ბევრი ბევრი ფილმი ,წიგნი და დასასველებლად განვეწყვე მმმ სახლი მეცარიელა ანუ მარტო რომ ვიყავი მეგობრების გარეშე... გზაში ჭოტია შემოგვეგება (მეზობლის უჭმელი ძაღლი) მოკლედ 2 დღით ვიყავი სანამ სამუშაო დაგვეწყებოდა მე და ფიბის ... გუშინ ჩემ ლეჟანკაზე რო ვიდე და ჩამავალ მზეს ვეფიცხებოდი ორი წვეტი დამეცა არიქა იწვიმებს თქო და კისრისტეხით ავბობღდი ლეჟანკითურთ აივანზე... ხოოდა რომ "დასცხო" როგროც ბულაჩაურელი კაცი იტყოდა "სეტყვაც რომ მააყოლა" უკვე აღარ მეცინებოდა 35 წუთი ისვროდა ციდან ყინულებს ისიც კი ვიფიქრე ბარემ მზა ყინულია და ჩავიგდებ ცივ ყავაში თქო მაგრამ მერე ბებიაჩემის მზერას წავაწყდი=))) ჰუჰ მოკლედ გაანადგურო სეტყვამ ნალოლიავები მოსავალი ....მმ და მივხვდი რა საშინელი გრძნობაა დაფლეთილ მოსავალს რომ უყურბ მოკლედ სოფლის ქრონიკებს მოვეშვები და დღევანდლეი დღის ქრონიკებზე გადავალ... მმ დღეს მე და ფიბი ავასკდით მაღლივს და როგორც იქნა მივაგენით ბიბლიოთეკას მმმ თავს იმით არ შეგაწყნეთ მე როგორი სწერვა ქალი შემხვდა და ნინოს როგორი დონდლო ... მოკლედ 200 - 200 გვერდამდე გვაქ ასატვირთი (სინდისის ხმა: თაკო შენ ახლა ბლოგზე სისულელეების წერას გირჩევნია გ.ახვლედიანის ფონეტიკის ბლაბლაბლა ატვირთო)... 
მერე დავირაზმეთ ჩემი სახლისკენ და პიცის ინგრედიენტები ვიყიდეთ.. ესეც ჩვენი პიცა "დოსტოევსკი" სახელის გაშიფრას აზრი არ აქ ეს ის მოემნტია როცა "იქ უნდა ყოფილიყავი" ესეც დო...
და პოსლე :
მმმ გემრიელი გამოვიდა სხვათაშორის...






დაღლილი თაკომე

No comments:

Post a Comment