Friday, November 9, 2012

დაგვიანებული პოსტი (2)

         მთელი დღე ცრიდა და ჩემი დავარცხნილი თმაც დღის ბოლოს დახუჭუჭდა... მაღვიძარამ რომ დარეკა თვალი უკვე გახელილი მქონდა ავიზლაზნე ფრთხილად გავაღე კარი საშინელი სიბნელე იყო ბბრრრ ძალიან ძალიან ძნელია ასეთ დღეებში ფუმფულა საბნიდან ფეხის გამოყოფა ბრრრ... ავეზლაზნე და თვალებ მოჭუტული დავდექი გაჩერებაზე იმ იმედით რომ მარშუტკა მოვიდოდა დაბრუნდნენ რა ავტობუსები და აღარ დავიწუწუნებ 85ზე :( მივაღწიე უნივერსიტეტში ენა ამომვარდა კინაღამ სირბილისგან ძალიან ძალიან საინტერესო ლექცია იყო შიო არაგვისპირელზე უმმმ აი 3 საათი რო გადის და ფიქრობ ნეტა ზარი არ დაირეკოს ლამის ამ ქალმა შემაცვლევინოს ძლივს შეგუებულარჩეული მიმართულება ... სემინარზე განგვიცხადა =))) ქულებს ვაცხადებო მმმმ ჯერ კიდევ წინა სემინარზე დაარიგა ნაწერები ყველამ გამოართვა და გადახედა რა შეცდომები ქონდათ მე ვიჯექი და სტვენა რომ მცოდნოდა ის დრო იყო "დამეშტვინა" ... მე მე სწორედ ის ვარ კოლოქვიუმზე მეორე ლექციაზე რომ შევანგრიე კარი შევიჭერი არ ვიცოდი რომ კოლოქვიუმი გვქონდა არ მქონდა რვეული არც თემა ვიცოდი და იმ საცოდავად ამოხეულ ფურცელზეც (ისიც სხვამ ამომიხია )რისვაივაგლახით და ტვინიკოსობით (კლდიაშვილი დიკენს დავუკავშირე =)) ) შევთითხნე რაღაც ფურცელ ნახევარი გადავიხედ გადმოვიხედე და დავინახე 3-4 ფურცელი ჰქონდა ყველას ნაწერი  და ჩემი ნაწერიც იქამდე არ წავიღე სანამ ვიღაც კიდევ  არ ადგა და ისე  მოვახერხე რომ ჩემი ფურცელი მისი რვეულის ქვეშ ჩავმალე დიიახ დიახ სწორედ მე ვიყავი ეს და დღეს ვიჯექი და ვფიქრობდი რომ კაკ მაქსიმუმ 4 ქულა მქონდა ლამის მერხის ქვეშ ჩავძვერი და ამ დროს 10იო რომ თქვა თვალები გადმომეკარკლა ახლაც არ მახსოვს რა ვიბოდიალე ვინაანე ნეტა გამომერთმია და მენახა ერთი რა მეწერა მოკლედ დღე ასეთი სასიამოვნო უცნაურობით დაიწყო ... 
   ამ ბოლო დროს ძალიან ბერვი კითხვა მიწევს ძალიან მოკლე დროში ... მმმ წავიკითხე ბარნოვის "ტრფობა წამებული" საინტერესო თვალთახედვაა ჩემთვის ცოტა გამაღიზიანებელიც კი იყო დღეს იმდენი ვილაპარაკე ამ რომანზე რომ აქ თავს აღარ მოგაწყენთ ... რასინის "ფედრა" მმმ არ მომეწონასავით ანტიკურ ლიტერეატურას რომ გავდიოდი ბევრად უკეთესი ნაწარმოებები გავიარე და ეს რაღაც ვერა ვერ მოვიწუნე ჰუჰ კიდევ ვოლტერის კანდიდი წავიკითხე ეს უკანასკნელი საკმაოდ საინტერსოა ..
   არ შემიძლია არ ავღნიშნო რა ფენომენი შემხვდა ამასწინათ ბიბლიოთეკაში ვდგავარ ვუცდი ჩემს "ფედრას" =)) შემოდიან ორნი გოგო რიჟაა საყვარელი ვიღაც ჩანს ბიჭი საკამოდ გემოვნებიანადაა ჩაცმული რაღაცნაირი გამოხედვა აქვთ რომ ესესაა რაღაც ისეთ წიგნს მოითხოვენ ისეთ რომ ბიბლიოთეკარებიც გაოგნდებიან მათი ინტელექტით ამ დროს მესმის 
ბიჭი: უკაცრავად TWIGLIGHT მეორე ნაწილი გავქთ? 
ეს ის მომენტი იყო როდესაც უნდა გაიფიქრო ღმერთო ურო ჩამცხე 
უარყოფით პასუხი რომ მიიღეს გულზე შემოეყარათ ...


   მმმ კაი ხანია ბლოგზე არ დამიწერია ზედმეტად ჭკვიანი რომ ვარ და იდიოტურად შევადგინე ცხრილი იმიტომაა რომ ვერაფერს ვერ ვასწრებ -=)








თაკომე

2 comments:

  1. ჰაჰა)) დასასრული საინტერესო იყო საკმაოდ))))

    ReplyDelete