Wednesday, December 14, 2011

უფასო სექსები

დაინტრიგდით? დაინტრიგდით აბა, ისე აქ რა გესაქმებოდათ?
- აუ ნინ, წარმოიდგინე, უფასო სექსები რომ დაგვერქმია, მერე რა იქნებოდა? :D - აი ასე წარმოიშვა ეს იდეა.


საქმე იმაშია, რომ მე და თაკომემ გადავწყვიტეტ ესეთი "ექსპერიმენტი" ჩაგვეტარებინა. ორივე დარწმუნებულები ვართ, რომ ეს სტატუსი გაცილებოთ მეტ მკითხველსა, თუ უბრალოდ "დაინტერესებულს" მოიზიდავს.

ახლა ალბათ გული დაგწყდათ და ზოგმა საერთოდაც დატოვეთ საიტი, ზოგი კი ამას მაინც კითხულობთ იმ იმმედით, რომ დაბლა მაინც დაგხვდებათ ამ თემის გავრცობა... და მე ისევ დაგაღალატებთ, ერთადერთი ის შემიძლია გითხრათ, რომ საქართველოში ეს თემა ძალიან რომ "გვტკივა" ეს კი ფაქტია. აი ამ წინადადებაზე თქვენ დასკვნა გაატეთეთ, რომ მეც სხვა "გაევროპელებულივით" ქალიშვილობის ინსტიტუტს გავლანძღავ და მოგწოდებთ ე.წ კომპლექსიანები არ იყოთ. თუ ასეა, მაშინ თქვენ კიდევ ერთხელ შეცდით. მე უბრალოდ თემა "ქალიშვილობის ინსტიტუტი" მაღიზიანებს. აი რამდენჯერ ჩაგირთავთ ტელევიზორი ქართულ არხებზე და რამდენჯერ მოგისმენიათ, თუ გინახავთ დებატები ამ თემასთან დაკავშირებით. " უნდა იყოს, თუ არა ქაიშვილობის ინსტიტუტი, უნივერსიტეტი, კოლეჯი, ან თუნდც სკოლა?" ეს კთხვვა გულს მირევს, ჩემი აზრით, ეს საკითხი მხოლოდ იმას აწუხებს, ვისაც აშკარა პრობლემა აქვს, ეს პრობლემა კი შეიძლება უსექსობით ან თუნდაც ზედმეტი ასე ვთქვათ "გახსნილობთა" და " უკომპლექსობით" იყოს გამოწვეული.
მოდით დავანებოთ ამ ყველაფერს თავი და როგორც დიადი ბითლზი იტყოდა let it be. ანუ ჩემი თარგმანით დავანებოთ ამ თემის განხილვას თავი და ვინც რა უნდა ის აკეთოს. არც დასაგმობია და არც პანიკაში ჩასავარდნი, აქაოდა ჩამორჩენილები და კომლპექსიანები ხართო რომ ვიძახოთ.


p.s და მე ვთქვი ამ თემას არ შევეხები მეთქი?
 fიბი

2 comments: