Sunday, February 17, 2013

"ცა მიწიდან იწყება"

     საქართველოში რომ ეს ყვავილი არსებობდეს .. მაშინ ვისწავლიდი ყვავილების გვირგვინის გაკეთებას და სულ შოკოლადის სუნი მექნებოდა.. ალბათ მაშინ ღამე აღარ შევჭმადი ხოლმე შოკოლადებს =)))
   დღეები უაზროდ გადის მგონი დასვენებას ისევ სწავლა ჯობია ზოგჯერ... თუმცა არაა კარგად თუ დავფიქრდები ისევ დასვენება ჯობს. მე და ფიბიმ გადავწყვიტეთ ბაკურიანს მივაშუროთ რამდენად გამოგვივა არ ვიცი მაგრამ ძალიან მინდა ისევ თხილამურებზე ... თუ თქვენ ჯერ კიდევ არ მდგარხართ თხილამურებზე ...დადექით! .

   ისე თუ შეგიმჩნევიათ ცას რომ არ უყურებთ? თავიდან არც მე არ დავკვირვებულვარ მაგას მაგრამ ქალაქში მარტო იმიტომ თუ ავხედავ რომ ამინდი დავზვერო.. უცნაური ხალხი ვართ სულ ქვემოთ გვაქვს თვალები არიქა რამე არ გამოგვრჩეს .... მე პირადად ფანჯრიდანაც თუ ვიხედები მხოლოდ კორპუსებს თუ ვამჩნევ .. არ ვიცი ის თვალი მაქ ალბათ დახშული რომელიც ცას უყურებს... :d აი სოფელში.. მოხერხებულ გასაშლელ  სკამზე მზეს მიფიცხებული რომ ვარ მაშინ ვუყურებ და ვცდილბ ღრუბლები ნივთებს და ცხოველებს დავუკაშვირო მაგრამ ფანტაზია არ მყოფნის დიდად ... განსაკუთრებით ქარიან ამინდშია ლამაზი ცა ჩემი აზრით როცა ღრუბლები ტალღებივითაა ცისფერში.. 
   ამიერიდან პირობას ვდებ ბლოგის წინაშე რომ მარტო მიწას აღარ ვუყურებ ...


თაკომე
    

No comments:

Post a Comment