Sunday, April 1, 2012

მარტის მიწურულს..

და დაპირებული პოსტი .. (ეთერშია ისევ თაკომე)
გუშინ ბიბლუსის დაჯილდოვებაზე მივედით მე და ფიბი და წამოვედით ისევ უკან =)) ანუ არაფერი არ მოგვიგია ჰუჰ ესეც ჩვენი სიმბოლური ხელმოწერა..


ზოგადად კონკურსზე რომ ვილაპარაკო ძალიან კაია კონკურსში მონაწილეობის მიღება და რაც არ უნდა ბანალურად ჟღერდეს მთავარი მონაწილეობაა და არა გამარჯვება მმ ყოველი "შეჯიბრების" მერე რაღაცის იზრდები.. (ჰაჰა ისე გამოვიდა ვითომ ძააან განვიცდი და ახლა თავს ვიმშვიდებ =)))))
  
   გუშინ (მარტის მიწურულს) ჩემს აივანზე თუთიყუში შევნიშნე და თაკომე რის თაკომეა თუ ცხოველი ან ფრინველი არ შეიტყუოს თავის ბუნაგშ(მუჰაჰაჰაა)
ასე და ამგავრად (უკვე ჩემს თუთიყუშს ) გავუგე აივნის კარი და ისიც მალევე შემოფრინდა ასე დაგვემატა ახალი წევრი( დედა, მამა, და, მე, ზაზუნა და თუთიყუში)
მმ იმ დღესვე უყიდე გალია იქმადე კიდევ სახლში დაფრინავდა ჰუჰ და მამაჩემს აჯდებოდა თავზე საკმაოდ თამამი ვინმეა..
საოცარი ისაა რომ ჩემს ოჯახში არცერთი ცხოველია რ მოყავდათ და თუ მოყავდათ ისიც 3-4 დღეს (კურდღელი ან ძაღლი)
ხოოდა სრულიად შემთხვევით აღმოჩნდა ზაზუნა ჩემთან რომელიც სიუჟეტის გადასაღებად იყიდეს და არავის არ უნდოდდა სახლში წაყვანა და დედაჩემმა მომიყვანა ..
თუთიყუშიც თავად მოგვადგა=)) 


და ისმის კითხვა რა იქნება შემდეგი?
(სხვათაშორის გუშინ დედაჩემი და ფიბი ლაპარაკობდნენ)
დედაჩემი: მალე ალბათ ძაღლი და კატაც მოფრინდება თავისით ჩვენთან 
ფიბი:თუ ძაღლი და კატა მოფრინდა აუცილებლად უნდა შემოუშვა! =))
ესეც ჩემი ზაზუნა (უკუღმართი ზაზუნა)


თაკომე

No comments:

Post a Comment