Wednesday, March 7, 2012

მე მამაშენი ვარ!



მმ არ ვიცი რა იფიქრე სათაურს რომ შეხედე მკითხველო მაგრამ მე სერიალებს შევეხები ..  პირველი სერიალი რომელი იყო ნამდვილად არ მახსოვს რაც ვნახე მაგრამ .. იყო "იუდას ქალები" ჩემი ბავშვობის კოშმარი =)) (სხვათაშორის ჩემი და ფარდით მაშინებდა ხოლმე ჩაიმალებოდა ფარდაში და მოფრიალებდა =))) .
ასევე იყო ტიპური სერიალები .. კასანდრა, ბარბარა, ბლანკოს ქვრივი,ესესე ომბრე ტარარარ რარ არ ა, ზორო, კლონი,  და ა.შ
მოკლედ მე სულაც არ მიტყდება რომ ვთქვა სერიალებს ვუყურებ თქო 

ადრე დაახლოებით 3 წლის წინ TNT ზე გადიოდა "rebelde way" დააა ძალიიიიან მიყვარდა ჰუჰ მერე აქაც რომ გამვოიდა ქართულ ტელესვრცეში რა თქმა უნდა "გააბანძეს" ანუ ჩათვალეს რო ბანძობა იყო , მე თუ მკითხავ 14-15 წლის ასაკში საკამოდ საინტერესო საყურებელია..




მერე ისეთს არაფერს არ ვუყურებდი .. 
ცოტახნაში დაკარგულების ყურება დავიწყე და ბოლომდე ჩავამთავრე საინტერესო სერიალია "LOST"იც




მერე გაქცევასაც" Prison Brake" ვუყურებდი ეგეც ბოოლომდე დავამთავრე მმ ბოლო არ მომეწონა... 


მერე გმირების "Hiroes"  ყურება დავიწყე და მერე შეწყვიტეს მაგის გადაღება :S 


მმმ ამჯერად ვუყურებ "gossip girl", "the vampire diaries","secret cercle", "hart of dixie"
მმმ ჭორიკანა ამ ბოლო დროს ძალიან გაწელეს, ვამაპირის დღიურებიც ისე ჩახლართეს თვითონაც აღარ იციან მგონი სიმართლე, საიდუმლო წრე ჯერ პირველი სეზონია და არაუშავს და  "hart of dixie" სასიამოვნო სანახავია კარგ გუნებაზე დაგაყევნებს ..
ესეც ასე თაკომეს აღიარება ბლოგზე ...






სერიალებით გავლენა მოხდენილი თაკომე (=))) 

No comments:

Post a Comment