Thursday, March 15, 2012

რა კარგი იქნებოდა...

                         ჩემთვის ვინმეს რომ ეთქვა თსუში არ ჩააბაროო..

ოჰ ღმერთმანი რამდენი პრობლემა მომესნებოდა..
ჯერ ხომ დარეგისტრირებაზე ვიაარე 3 დღე და მიჭეჭყილ მდგომარებაში დავრჩი .... მერე ათასი გაუგებრობა ყველა რომ ერთმანეთთან გიშვებს იქ იკითხე არა იქ იკითხე მერ ესე აღმოჩნდება საწყისს პოზიციას უბრუნდები და იქ გეტყვიან აა ხო ეგ აქ უნდა გეკითხა..

მოკლედ დღესაც "კურიოზული" სიტუაცია გადამხდა თავს ავირჩიე ერთი საგანი და შესაბამისად ლექტორი... აღმოვაჩინე რომ ის ლექტორი რომელიც მე ავირჩიე სულაც არაა იმ დროს და იმ აუდიტორიაში რაც მე დამიწერა თსუმ ცხრილში ხოდა ჩავედი კითხვით რა ვქნა..
მე: უკაცრავად აი ესე და ესეა და რა ვქნა?
ქალი: მერე რა ლექტორს რა მნიშვნელობა აქვს
მე: როგორ თუ რა მნიშვნელობა აქ
ქალი: რა მნიშვნელბა აქ?
მე: მე ის ლექტორი მინდოდა და იმიტომ ავირჩიე ის
ქალი: არ ვიცი აბა იქით მიდი (რა თქმა უნდა სვხგან გამიშვა)
იქ უკვე კაცი დამხვდა...
მე: უკაცრავად აი ესეა და რა ვქნა გამოცდის დრო რომ მოვა მერე რომელი ლექტორი უნდა დავაწერო "ნაშრომს"?
კაცი: რა დროს გამოცდებია .. (ამაზე კიდევ კაი უკვე სიცილი არ ავტეხე.... ისტერიული)
კაცი: ჯგუფი მითხარი რომელია
მე არ მახსოვდა 
კაცი: ხოდა გაიგე ჯგუფი და ჯგუფის მიხედვით იქნები.. 
მე: და იქ რომ სხვა ლექტორი მიწერია..
კაცი: მერე რა
დავიშოკე და წამოვედი ცხრილი მოვნახე და ამოვწერე..
დადადადადანნნ! და აი სახლში მოვდივარ და ჩემი არჩეული ლექტორი აღარ მყავს მიწერია იმ ქალის სახელი ... (რომელის ცხრილიც რატომღაც მე დამიწერა)
მოკლედ ახლა ვზივარ და ვერ ვხვდები რო აზრი  არ აქვს როდის გაგეხსება ბაზა როდის აირცევ ნანატრ ლექტორს მაინც ისე იქნება როგორც თსუს აწყობს..
და მართლაც რა აზრი აქვს ლექტორს ...
ხომ თანაც ისიც სახსენებელია რომ 3 საგანი რომელიც ავირჩიე ... და ვუთხარი ესენი მაქ არცეულიდ ა კიდევრ ას მირჩევდით თქო 
შეაცხადეს და ვაიმე შენ ეგენი როგორ აირჩიე ეგ მე-2 კურსზე უნდა გაიაროო არადა აშკარად ჩვეულებრივად ავირჩიე...(რაღა მექნა ავდექი და შევცვალე ყველაფერი)


პ.ს ამ დროს გარეთ აქცია იყო და მიხაროდა ..  აშკარად ყველა გარშემომყოფი დაიღალა ამ გაურკვევლობამ..


თაკომე


პ.ს(2) არ ჩააბაროთ თსუში 
თუ რა თქმა უნდა ექსტრემი არ გიზიდავთ

No comments:

Post a Comment