Wednesday, March 21, 2012

ყველაფერი დასწრებაზეა



ეს ჯუნგლების კანონია =)) მე როგორც თსუს სტუდენტს უკვე საკმაო გამოცდილება დამიგროვდა,ამიტომ ვიცი რომ აუცილებელია ელვის სისწრაფით შევარდე საიტზე და ყველას დაასწრო რამის არჩევა (საგანი ან ლექტორი)

...
ამიტომ არ გამჭირვებია სტუდენტურ დასაქმებაში სამუშაოს აღება (ნუ პირადად მე არ მიწვალია ამაზე ოჯახის წევრებმა გამიკეთეს მაგრამ..) 
ასე რომ ზაფხულის ცხელ დღეებს ბიბლიოთეკაში კლავიშების წკაპუნში გავატარებთ მე და ფიბი (ისიც ჩემთან ერთადაა)
დღეს მეილიც მომივიდა რომ ყველაფერი რიგზეა ხოდა გვეცმევა თეთრი summerjobის მაიკა და ვივლით ასე..


 ზოგადად კაია მსგავსი ტიპის წახალისებები მაგრამ მიუხედავად იმისა რომ "დასწრებაც" მოვასწარი მაინც არ მომწონს თვითონ სიტუაცია როგორც ხდება გადანაწილება ... აი ეს დასწრების პირნციპი ხო მკლავს... ჩასაფრებული უნდა იყო და ყოველ წამს არეფრეშო და გულში ფიქრობდე "დავასწრო! დავავასწრო!" 
არც ის მომწონს რეგისტრაცია 20 აპრილამდე როა და პირველივე დღეს საღამოს თითქმის აღარაფერი დარჩა .. 
არც ის მომწონს რომ წერია 500 ლარია ხელფასიო და სინამდვილეში 400ს რო გაძლევენ


მოკლედ მე კი ვარ გახარებული მაგრამ...რო არ ვიწუწუნო არც ეგ არ შეიძლება =))


თაკომე ვარ ბოლოსდაბოლოს

No comments:

Post a Comment