Monday, November 14, 2011

ავე.

დღე ავე მარიათი დაიწყო,ოღონდ მოდილიანიში როა აი იმითი, მთელ ფილმში ეგ მომენტი მიყვარს ყველაზე მეტად...
აჰა, ე.ი მოდილიანიზე ვწერ, როგორც ჩანს, უმრავლესობამ ფილმის შემდეგ გაიგო მისი არსებობის ამბავი და უმრავლესობამ ფილმის მერე გააფანატა და ჭკუა ჩაიკეტა. "აუუ! ვგიჯდები მოდიზეეე" თბილისელი გოოგების დევიზი, გამოწვეული იმით, რომ მხოლოდ ეს მხატვარი იციან :-s (მომადგა ცრემლი) არა, მოდილიანის სრულებითაც არ ვერჩი, პირიქით, მაგრამ ესე ბრმად გაფანატება და შოკში ჩავარდნა არ მესმის და რა ვქნა :P
ბარემ რადგანაც მხატვრებით დავიწყე... მე მონე მიყვარს.
ავე მარია დამთავრდა და გია ყანჩელი დაიწყო! აქ არაფერს ვიტყვი. 
ვარ არამოტივირებულად კარგ ხასიათზე :D (ეგ როგორია არც მე ვიცი)
გუშინ დავდიოდი და ინფორმაციას ვაგროვებდი, თოთოეული წერტილი და მძიმე დავგეგმე და... არც არაფერი, გული მიგრძნობდა რამეს სხვას დავწერდი.

შტოტა იზ რიადა ვონ ვიხოძიაშეე : იმაზე ვზიფრობ, რაზეც არ ღირს :D (ისე, საერთოდ ადამიანები, ბევრს ვფიქრობთ ხოლმე.)
ჩემი თავის მეამაყება, 4 თემა საათზე ნაკლებში (სემერიხ ადნიმ უდარამ :D არ იცით ეს ხო? :D)

ველოდები ჩემი ინგლისურის მასწავლებელს (ჩემი ინგლისურის?). როგორც ყოველთვის აგვიანებს აგერ უკვე 49-ე წუთი დაიწყო...

მოვა და ვა ვეტყვი (გთხოვთ, გთხოვთ მაპატიოთ ჩემი საქციელი :ჭრიჭინა:):а ты такой не жданны как гитлер в аквапарке  :)))))

წავედი მასწავლებელი მოვიდა.არა, არ მოსულა მინდოდა დრამატული ვყოფილიყავი :D 

P.S ნეტა როდის დავიწყებ რამე ღირებულზე ლაპარაკს? ვიცი რამე ღირებულის შესახებ? და იქნებ ღირებული მობეზრდა ყველას (გაჭირდა კაცო ცხოვრება :D)

 ბირჟავიკები იხ. ზემოთ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^(ეხლა თვქენც, და მეც ... ანუ მოკლედ ჩვენც და მოკლედ ყველას გვიკვირს ესენი რა შუაში არიან აქ. :?)

მორჩა კინო, წაით სახლებში.



  fიბინი

No comments:

Post a Comment